Veliko ljudi me sprašuje, če je dejansko taka razlika med 670 in 780 in kaj je tako boljše na 780. Ja, po mojem mnenju je razlika, in sicer: 780 bistveno manj piska in bistveno dlje časa deluje sama, brez posega uporabnika. 

Sladkorji so precej nižji (če si seveda nastaviš nižjo mejo), in visoke sladkorje veliko prej zniža (s samodejnimi korekcijami). Porasti po hrani so prav tako nižji (spet zaradi samodejnih korekcij). Boluse se lahko da kar s senzorsko vrednostjo (seveda, ne, kadar so kakšne posebnosti). 780 nekoliko prilagaja tudi boluse za hrano in s tem preprečuje hipe po obrokih. Tudi na splošno lepše uravnava sladkor, ker samodejnemu bazalnemu pomagajo še korekcije. 

Povezuje se tudi s telefonom, kar je zelo priročno, še bolj pa dejstvo, da ni potrebno delati odčitkov na računalnik (ker se podatki sproti prenašajo).

Čas v ciljnem območju je na 780 izboljšan pri enakem življenju, enaki prehrani in enakih dejavnostih, kot na 670. Da ne bo pomote - tudi 670 je odličen sistem! Ampak 780 pa je še malo bolj dodelan, bolj samostojen in odvzame še več bremena uporabniku.



Komentarji

  1. Nisem zadovoljna s 670, ker ne zna ustaviti jutranjih porastov, ker neha dovajati bazalni inzulin ko si dovedem inzulin pred obrokom, ker mi ne dovoli korekcije čeprav sladkor raste, ker je še nekaj aktivnega inzulina in še bi lahko naštevala. Ampak sedaj jo bom morala prenašati še nekaj let.
    Lp!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni, hvala za vaš odziv. Glede jutranjih porastov sem se jaz na začetku obrnila na svojega diabetologa, ki mi je pomagal pravilno prilagoditi moje nastavitve. Po mojih izkušnjah vedno obstaja razlog, zakaj prihaja do zmanjšanega dovajanja bazalnega inzulina po obrokih in prilagoditve korekcijskih odmerkov, zato predlagam, da se tudi o tem pogovorite s svojim diabetologom. Glede delovanja algoritma oziroma tehnične pomoči pa lahko pokličete tudi edukatorke na Zaloker & Zaloker. Lep pozdrav, Polona

      Izbriši

Objavite komentar